Öronpain :(

2010-09-23, 08:40:30 / Kategori: Allmänt
Dålig uppdatering igår, det fanns helt enkelt inte tid. Eller ork kanske är rätt ord.


Fick så jäkla ont i öronen på kvällen, och halsen rosslade. Detta är inte helgen man ska bli sjuk på, eftersom återträffen börjar imorgon :( Jag som nästan aldrig är sjuk, det skulle väl vara typiskt!
Fick ett norskt tips om att droppa kamomillte i öronen, men jag vet inte om jag vågar... Det låter märkligt :) Och jag har nog iofs inget kamomillte hemma heller.


Idag har vi inget speciellt på agendan. När Tindra kommer hem från skolan ska vi packa och mysa, för ikväll åker hon till Norge till sina farföräldrar. Trist att hon ska åka, men denna gången känns det inte lika jobbigt som det brukar göra, eftersom de ska åka tåg och inte köra bil hela vägen. Lite ro i hjärtat får jag då ♥


Har planerat att träna ikväll, men man kanske borde avvakta och ta det lugnt istället. Droppa te i öronen och... shoppa kanske? Det har jag hört ska funka utmärkt mot allt ;)


 







» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: