Skitkommun!

2010-09-27, 13:42:45 / Kategori: Barnen ♥
Fick ett brev från Härryda kommun idag. För en millisekund så blev jag toknaiv, och trodde att de nu skulle erbjuda oss en förskoleplats till Elliot. Men när jag sedan öppnade brevet så insåg jag snabbt hur dum jag var som trodde att det skulle kunna vara så.


Skit och bajs och allt vad det heter... Vi får förmodligen inte ens en "riktig" plats nästa år, eftersom det är så stort tryck i kommunen. Istället blir det antagligen så som jag absolut inte ville ha det. Vi blir erbjudna en tillfällig plats fram till vårterminen är slut. Och till hösten får vi en plats på någon av våra önskade förskolor.


Detta betyder alltså två inskolningar - vilket jag tycker suger b*lle!!! Han hinner bli varm i kläderna, vänja sig vid både kompisar och fröknar, och sen ska han byta förskola efter sommarlovet.


Nu blev jag faktiskt på skitdåligt humör :( Skitkommun!!!!






jessica
BLOGG: http://jessica-envanligblogg.blogspot.com 2010-09-27 / 14:49:48

Vi fick ju göra så och det har faktiskt gått himla bra. Melina har accepterat det jättefort och hade nog inga problem alls med det. Mycket jobbigare för min del, tror jag.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: