Skitsnack!

2010-09-11, 17:10:32 / Kategori: Allmänt
Kvällen igår var verkligen kanontrevlig! Att få umgås på tu man hand, syrran och jag, det var lite lyxigt. Bara sitta och snacka och snacka, massa gamla grejer som ingen förutom vi känner till (nu även kanske de vid bordet intill iofs...)
Maten var jättegod, vi var båda helnöjda. Och slutnotan landade på futtiga 150 kr per person, tack vare Enjoykupongen som vi hade med oss. Syrran åt grillspett, ett med oxfilé och ett med kycklingfilé. Själv tog jag fisk- och skaldjursragu med risotto. Lax, jätteräkor och musslor var originalversionen, men jag bad att få hoppa över musslorna och få extra räkor istället. Kanongott!


Efter maten blev det varsin latte och creme brulée. Yummy!


Lite drama hann vi också med, och halva restaurangen engagerade sig :) Syrran fick näsblod mitt i desserten, och när jag bad en av servitörerna om lite papper kom han i full galopp med Gud vet hur många olika sorters papper. Det ena för att det var skönare och finare än det första han kom med :) Tjejen på bordet bredvid kastade snabbt som ögat fram en sån där liten Savett eller vad de heter, och senare kom även servitören tillbaka med nån form av steriltvättservett.


Jag var i alla fall helnöjd när jag åkte hemåt i regnet!


 


Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-09-11 / 17:34:22

Vad härligt att ni fick en riktigt lyckad kväll! Kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: