UPPDATERING

2009-12-16, 23:12:55 / Kategori: Träning
Ett tag sedan nu jag uppdaterade mina siffror från min flashiga våg :) Så här kommer en färsk rapport!

26 nov 2009

Fettprocent 29.8
Muskelprocent 49.1
Vattenprocent 48.6
Vikt 65.2 kg


16 dec 2009
Fettprocent 26.1
Muskelprocent 53.1
Vattenprocent 52.7
Vikt 66.3 kg


Har ju skett en del förändringar, till det positiva måste jag säga :) Förutom vikten då, men den struntar jag i nu ett tag framöver.
Muskelprocenten har ökat med 4 %, vilket jag är supernöjd med, och fettprocenten har minskat med 3 %! Vattenprocenten är ju hög nu, men det förmodar jag hänger samman med nästa veckas Falu rödfärgintåg :)

Härligt! Kul att se att träningen ger lite resultat nu. Kom på häromdagen att jag mest kör träning som stärker benen, dvs step och spinning. Efter jul tänkte jag därför börja köra både core och nån form av skivstång. Antingen skivstång/spinning eller skivstång/puls.

Imorgon är det dags för dubbelpass igen. Step och efter det afrodans :)

Trotsade kyla och snö innan och gav mig ut på 5 km rundan. Kunde kanske ha kvittat, för jag kunde inte hålla nåt högt tempo alls pga halkan. Var på väg att ramla flera gånger, så jag fick liksom trippa försiktigt fram. Fick inget tryck i stegen, så jag var inte det minsta trött när jag kom hem... Men men, skönt att komma ut i alla fall!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: