En vecka är lika med...?

2010-11-10, 19:48:38 / Kategori: Meningslösa inlägg...
En vecka ter sig vara olika lång i en mans- kontra kvinnovärld. Jag vill nämligen alldeles bestämt erinra mig att mannen i huset lovade att ha ett städområde i veckan - badrummet. Det andra tar jag hand om (o)frivilligt...


Men nu är jag väldigt osäker på hur lång en vecka egentligen är? Kan det vara så att den är runt 20 dagar??



 

 

PS! Jag har naturligtvis städat badrummet på de här tre veckorna... Bara så ni inte tror att vi har världens snuskigaste badrum!


Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-11-10 / 20:26:43

Haha förlåt att jag skrattar men här är det precis likadant! Totte har en ... EN... 1 syssla. Den blir aldrig gjord. Inte heller när jag påminner honom blir den gjord. Kanske när jag tjatat en vecka. Då ärbdock chansen större att jag gjort det själv redan! Hehe




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: