Dålig start - dålig dag!

2010-10-12, 22:02:25 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Den dåliga starten imorse la nog sin prägel på hela resterande dagen. Det har legat ett uns av irritation och gnagt i mig hela dagen.


Pratade med chefen en lång stund på telefon, men blev inte så mycket klokare av det. Frågan jag ställer mig nu är faktiskt om jag ens är intresserad av att jobba kvar, även om han kan erbjuda mig tider framöver. Det verkar vara ganska annorlunda villkor som gäller, och jag är inte säker på att detta passar mig.


Jag tyckte att det skulle vara oförskämt skönt att jobba på hemmaplan, slippa restider, utgifter på busskort mm mm. Men nu när jag ser allt strul på jobbet så tror jag inte att detta ska vägas in alltför mycket som en fördel. Det får inte kosta mer än det smakar, och då tänker jag mest på arbetssituationen. Jag har redan gått på det stället och tagit skit alldeles för länge, och jag är inte intresserad av något sånt igen.


Det sätter mig dock i en riktigt dum sits... För jag har verkligen ingen plan B. Vad ska jag göra liksom, inget jobb att gå tillbaka till och ingen annan plan heller. Luffare? Spela munspel på centralstationen? Det är väl ungefär de alternativen jag har att välja på...


Ska gå och lägga mig och hoppas att morgondagen blir bättre.






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: