Don´t!!

2010-10-07, 22:25:55 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Baka aldrig en kardemummakaka, I effing beg you!! Jag har gått och smågnagt på den hela dagen. Damn you, kardemummakaka!!!


Förmodligen därför som jag inte har hunnit skriva nåt här... Har haft fingrarna på kakan hela dagen :)


Imorgon ska jag jobba några timmar. Hem och umgås lite med familjen, och sen iväg på träning. Sen är det helg!! Räksallad blir morgonkvällens middag. Eller... Var det inte imorgon förresten som jag skulle beställa mat från nätet?! Hahaha, nej jag lovar att sluta älta det där nu!


Kanske ska jag sticka iväg imorgon efter jobbet och kolla efter en ny träningstop. Ingen risk att jag får med mig J på det, om jag inte fjäskar rejält. Eller hotar. Hårfin gräns där...


Dags att sova i alla fall. Ska bara bita lite i den lille pojken som ligger i sängen bredvid och snusar så sött ♥



J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-10-07 / 22:33:56

Recept på kardemummakakan tar jag gärna :)



SV: Ja jag känner till viktklubb och så, svärmor har kört d förut o hon e på G igen där borta. Jag har inte tränat sedan olyckan och har inte haft tid att göra det just nu heller. Tänkte börja igen men inte riktigt än... Vill att skolan ska gå i första hand, just nu blir det så sena dagar i skolan, plus dieten på det så har man inte energi hela tiden men jag ska fixa det... Så småningom hehe...

Britta Bloggar
BLOGG: http://brittabloggar.wordpress.com 2010-10-07 / 23:24:01

Mmmm kardemummakaka är ju fantastiskt gott!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: