Fytterackar´n

2010-10-14, 09:18:34 / Kategori: Träning
Igår var det riktigt träningsvärk i lår och rumpa. Idag... är gó inte alls ett ord som jag skulle vilja använda i sammanhanget. Snarare väldigt smärtsam. Eller kanske tom dödligt smärtsam. På gränsen till tårframkallande :)


Det gör så där ont i låren så att jag inte kan sätta mig normalt på varken en stol eller toaletten. Skulle gå ner för trappan i morse med barnvagnen, det gick inte alls speciellt smidigt... Axlarna bränner och detsamma med bröstmusklerna. Tror min kropp befinner sig i chock! Men det var väl egentligen det jag var ute efter, så jag ska bara stänga pajhålet...


Funderade på att köra zumba imorgon med andra skor, men är benen så här stela så tror jag inte det går att shake:a loss till nån samba inte...



Karro
BLOGG: http://www.appelblomman.blogspot.com 2010-10-14 / 12:03:18

Jag vill oxå pröva på zumba... De säger att de är så roligt och väldigt bra träning. Men tyvärr finns de inte något sånt pass häromkring..:-(

Ha en go dag med din träningsvärk;-)

Kram K

J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-10-14 / 15:06:18

Tack för dina ord i min blogg raring.. Värmde gott!

Jag sa det "högt" igår, mitt syndrom så att säga. Jag vill inte gå ut med det i bloggen ännu men det kommer väl. Mår inte så bra just nu och det gynnar ju inte någon att jag försöker "agera" som om allt är okej när det inte är så...



Jag kör inte parallellt med någon om jag ska vara ärlig. Sandra tog en paus i sin diet för ett tag sedan men jag pratar med än vän emellanåt som väger mindre än mig (typ sisådär 10 kg mindre) och som går ner utav mina tips när jag inte ens går ner själv. Då tar hjärnan, motivationen och allt vad det innebär stryk. Men jag är stark, jag ska klara det, jag ger INTE upp... Inte när jag kommit så långt och har en bra bit kvar!



Men tack.... massssaaaa kramar

Amanda & Oscar
BLOGG: http://glantan.blogg.se/ 2010-10-14 / 16:50:47

Vad är fytterackarn? /fattaringenting




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: