God morgon vinter...

2010-10-16, 09:46:31 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Igår var det kallt... Idag var det ännu kallare! Minusgrader och frost, tjo och tjim... Och jag har ingen vinterjacka. Får vänta en vecka till tills det ramlar in lite pengar på kontot.


Ska snart iväg och träna ett förmiddagspass. Brukar inte träna lördagar, men gårdagens planerade pass var inställt, så detta fick bli en plan B. Får väl cykla ner försiktigt så att jag inte halkar på nån isfläck.


Efter träningen har vi planerat en tur till Haga, en gammal stadsdel i Göteborg. J har aldrig varit där, trots att han har bott här i fyra (!) år, så nu är det på tiden :) Och vädret är ju underbart, trots kylan. Hoppas på en mysig dag för hela familjen. Eller hela är det ju inte, eftersom Tindra är hos sin pappa. Men vi andra får roa oss bäst vi kan :)


Eftermiddagen måste dock bjuda på "tråkigheter" som veckohandling och jag måste sortera ut en massa gamla bebiskläder som ska lämnas in till försäljning imorgon. Sen blir det slapparkväll i soffan framför en film skulle jag tippa på :) As usual.


Time to snöra på sig träningsskorna! Ha en skön lördag ♥



Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2010-10-16 / 09:55:37

Himmel vad duktig du är med träningen! Jag känner mig helt plötsligt som världens latmask. :)



Här är också riktigt kallt idag! Var flera minusgrader nyss när jag tittade. Burr!!! Inte heller jag har någon vinterjacka. Och om jag känner mig själv rätt kommer det ta ett tag att hitta en jag trivs med också. är man kräsen så är man. ;)



Hoppas ni får en fin dag idag!

Kram

Malin
BLOGG: http://tultaliten.blogg.se/ 2010-10-16 / 10:30:51

Ja nu tror jag allt vintern är här, halv 10 var det fortfarande minus grader här.

Åh Haga är ju så underbart att strosa i:)



Hoppas du får en mysig lördag!

Kramar

Linda
BLOGG: http://www.lindisen81.blogspot.com 2010-10-16 / 19:34:23

vad duktig du är som tränar! hmm...vinterjacka...? vinter?!? suck... =/




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: