Skithumör!!!

2010-10-12, 08:29:26 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Nu blev jag på ännu sämre morgonhumör än jag redan har!


För ett tag sedan bad min chef mig om fasta dagar i veckan som jag kan jobba. Detta för att han lättare skulle kunna lägga schema och ge mig tider. Vi pusslade med J:s jobb så att han skulle kunna ta ut föräldradagar två dagar i veckan, och jag sa upp vårdnadsbidraget.


Förra veckan var det meningen att jag skulle börja jobba tor-fre. Då fick jag bara en kort tid på fredagen, eftersom han inte hunnit kolla på tiderna än. Denna veckan ser det inte heller ut som att det blir något, så nu har vi satt oss rätt i skiten kan man säga. Vi räknade kallt med att jag skulle jobba, eftersom det var det chefen lovade mig, men nu ser det väldigt osäkert ut.


Dessutom är det så himla mycket strul fram och tillbaka jämt, han minns aldrig nånting man har sagt, vilka dagar man ska jobba, hur läget är med vårt förskoleköande mm mm mm. Detta börjar gå mig fett på nerverna, och frågan är om jag ens orkar ha det så, även om han kan erbjuda mig tider i framtiden...


Nu ska jag ta en sup kaffe och se om humöret blir bättre... I doubt it!



Britta Bloggar
BLOGG: http://brittabloggar.wordpress.com 2010-10-12 / 09:34:42

Åh nej vad jobbigt! Men om han har lovat dig tider är det ett muntligt avtal, alltså juridiskt bindande! Det är inte ditt fel att han verkar vara en dålig chef! Heja dig!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: