Syrebrist...

2010-10-24, 19:50:36 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Jag kunde ha drabbats av syrebrist den här helgen, för jag har inte varit utanför dörren många minuter... Igår var jag nog inte ute alls, detsamma idag. Tragiskt, men det har inte ryckt i en enda liten muskel att gå ut i hällande regn och intensiv blåst. Nej tack!


Har istället fått gjort en hel del hemma. Idag var det storstädning av Tindras rum. Tindra, min älskade lilla dotter som slår uteliggarna med hästlängder när det handlar om att spara på "bra-att-ha-saker". Två stora pappkassar fylldes snabbt. Jag kan säga så här - blir det krig eller annan nöd i Sverige, så kommer min dotter klara sig galant. Hon kommer kunna bygga sig en lyxvilla och en flashig bil med allt skräp hon har sparat på :)


Söndag - en slapp kväll i soffan. Kanske betar vi av en film sen när båda barnen har lagt sig. Jag måste få Darling att se Alice i underlandet! Han är som en trotsig liten 3-åring som bara skakar vilt på huvudet så fort den kommer på tal. Kanske är han rädd för "the mad hatter"?? Ahh, så måste det nog vara ;)



Karro
BLOGG: http://www.appelblomman.blogspot.com 2010-10-24 / 23:27:34

Jag har knappt heller varit ute. Vem vill de i dett atråkiga gråa trista väder? Inte jag iallafall;-)

Din dotter och jag är lite lika med sparande... Menidag har jag iallafall rensat;-)!!

Kram K




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: