x 2

2010-10-06, 20:48:37 / Kategori: Träning
Denna veckan ska det minsann ZUMBA:S två gånger!! Friskis har satt in ett extrapass på fredag eftermiddag, så det ska jag gå på tänkte jag. Plus det som är på söndag eftermiddags. Naaajs!! Håller mig nog till de passen denna veckan. Funderade på spinning imorgon igen, men det kan vara dumt att träna både tor och fre och sön. Med tanke på att min kropp verkar tro att den är 111 år gammal...


Men på fre och sön ska jag i alla fall ner och svettas järnet! Blir grymmekul :)
Kanske kan jag ta 5 km promenaden imorgon, det var evigheter sedan nu.
Någon som hakar på??



Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2010-10-06 / 22:41:16

Jag vill gärna hänga på träningen, du kan la höra av dig o berätta vilka tider som gäller.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: