Damn it!!!

2010-09-15, 22:17:03 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Ibland tar mina tvångsmässiga beteenden över lite för mycket, kan jag tycka. Detta är vad som har hänt idag, efter att en ny leksak kom till vårt hem.


Tindra vann en teckningstävling, och fick en väska med lite ditt och datt i. Bla denna leksaken, som måste vara djävulens påhitt!

 

 

Man ska alltså hålla i själva struten, svinga kulan uppåt och sen försöka fånga den i struten.

Piece of cake tycker ni. Tyckte jag med en stund, innan jag hade testat.

Ikväll har jag kastat och kastat och kastat och kastat... På kanske 30 försök så har jag fått i den... typ max 5 ggr.

Detta framkallar tvångsmässigt beteende i mig. Jag får för mig att jag måste få i den 3 ggr på raken tex. Eller minst 5 ggr av 10.

 

 

Ni hör ju själva... Världen sätts på hold för min del, tills mitt uppdrag är slutfört!

 

 





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: