Mes!

2010-09-09, 11:36:14 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Jag sitter just och förbannar mig själv över en sak jag inte gjorde häromveckan. Skulle kunna slå mig själv i bakhuvudet för att jag är så feg ibland.


Såg en tjej på HM som var så sjukt, jävla snygg i håret! Typ kort, men inte så kort som mitt hår har varit nu. Kan inte ens förklara, för om jag hade kunnat göra det så hade det inte varit några problem. Då hade jag kunnat gå till frisören och säga hur jag vill ha det.
Jag ville gå fram och fråga om jag kunde få ta en bild på hennes frisyr, för att kunna ta med till frisören. Men det gjorde jag ju inte så klart, för det kändes piiiinsamt. MES!!!

Att googla på bilder på frisyrer är heller inte lätt. Eller rättare sagt, det är svårt att hitta "rätt" bild. Men är man dum så får man betala för det också.







» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: