Reklam

2010-09-12, 18:12:13 / Kategori: Träning
Söndag = ZUMBA! Detta kommer hädanefter bli ett stående inslag på söndageftermiddagarna.


Det är så sjukt jävla roligt alltså!! Om man gillar att dansa kanske, och det gör ju jag. Att man dessutom får dansa till sydamerikanska rytmer så som samba, meruenge, reaggeton mm är ju bara en extra bonus. Vem kan stå still när man hör såna toner?!


Hade det funnits zumba 7 dagar i veckan så hade jag gått 7 dagar i veckan. Det är en ytterst fantastisk träningsform, där hela kroppen får arbeta. Man mjukar upp höfter och leder, ja hela kroppen. Och jag har aldrig svettats så mycket som jag gör på zumbapasset! Inte ens efter ett hårt spinningpass har jag någonsin varit så dyngsur som jag är efter zumban.


Ja nu kan man faktiskt tro att jag fått betalt för att göra reklam... Men vill bara ge er ett hett och roligt träningstips. Om det finns zumba på det gym som ni tränar på, eller om ni får möjlighet att testa någon annastans - JUST DO IT!!! Ni kommer inte ångra er!!!







» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: