Systertid

2010-09-07, 08:16:44 / Kategori: Meningslösa inlägg...
På fredag ska förresten syrran och jag ut på tu man hand och äta på ristorante. Man får passa på nu, eftersom hon har börjat yngla av sig till höger och vänster ;)  I januari kommer nästa knodd - jag ska alltså bli moster igen. Sen vet man ju aldrig när nästa igen kommer, så vi får passa på nu helt enkelt!



Vi ska testa Manãna, en tapasrestaurang i stan. Ska bli riktigt najs, lite systertid utan män och barn!

PS! Remind me att jag måste boka bord idag!




Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-09-07 / 08:51:17

Men åh vad skoj att hon ska ha en till - grattis! :-)



Men hallååå - när ska VI ut o äta då?? ;-) Kramar!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-09-07 / 16:02:45

Jaa, jag tycker rätt synd om de i min närhet också under den här veckan - inte alls kul, vare sig för dem eller mig! ;-)



Tror det skulle funka att käka någon dag nästa vecka, måndag är ju som sagt det dära partajet och onsdagar jobbar jag alltid kväll några veckor till. Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: