Zumba!!!

2010-09-05, 18:53:41 / Kategori: Träning
Nyss hemkommen från zumbapasset. Det var aningen kaotiskt eftersom det var första gången på terminen, och hela kommunens husfruar verkade vilja komma ut och skaka rumpa och tuttar. Det var ohyggligt trångt, och ca 10 min in i passet hade man redan krockat med 14 personer och det fanns absolut noll komma noll syre kvar i salen. Jag tror inte jag ljuger (men man vet ju aldrig...) men det var säkert 150 pers där!



Men det är så sjuuukt roligt!! Och lite svårt, för man är ju lite så där lagom nordiskt stel i höfter och axlar. Men det ska väl lossna allt eftersom hoppas jag. Svetten rann i alla fall i pannan, på ryggen, nacken - you name it!



Detta blir ett stående träningspass på söndagar hädanefter. Hoppas bara att det blir lite mindre folk... Mindre och mindre... Kanske menar jag färre...?



Nu väntar snart middag - en slags GI lasagne med squash och massa mozarella ost uppe på. YUMMY!




Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2010-09-05 / 20:11:02

Just det! Öludeniz ligger ju en bra bit från Marmaris, men man skulle säkert hinna dit på en dag. Det andra stället hade jag aldrig hört om men jag googlade det och det såg ju fint ut! :) Ja, det har jag också hört om stranden i Marmaris: den är inte lika fin som i Alanya. Men annars så verkar Marmaris på många sätt vara mysigare och mindre! Vi får se om jag tar mig dit någon gång också! :) Kul att ni trivdes så bra där i alla fall!



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: